Lívia Pavlíková, ideš!

Ak ma niečo dokáže zdvihnúť zo stoličky, je to určite snaha zapchať ústa ľuďom s nehodiacim sa názorom, protirečiacim názorovej agende pretláčanej tými, čo si chcú uzurpovať právo na hlásanie jedinej, večnej a nevyvrátiteľnej pravdy! A to sú v súčasnosti tí progresívni myslitelia, ktorí nám tu opäť raz chcú zaviesť vládnucu ideológiu a cenzurovať a trestať všetkých tých, ktorí by s tými ich nezmyslami otvorene prejavili nesúhlas! Ortodoxných vyznavačov učenia týchto apoštolov, hlásajúcich kdejaké tie “pokrokové” myšlienky, s ktorými my, spiatočníci, nie a nie sa stotožniť, vopred upozorňujem, že nie som, nikdy som nebola homofób, rasista, fašista, nácko, ľudák, boľševik, žiadna z tých ich nálepiek sa na mňa prilepiť nedá! Nebude to držať, chlapci a dievčatá, a prepáčte, že vynechávam pani Plavákovú a Lenku Královú. Myslím si o sebe, že som tolerantná až po hranicu, po ktorú to ešte ide, ale tam, kde sa už niekto začne nasilu sápať do zóny, ohraničujúcej moju slobodu myslenia a začne si nárokovať na riadenie toho, čo si myslieť smiem, a čo nie, moja tolerancia končí! A veruže mi hubu nezapchá prekrikovaním, vyhrážkami, ani snahou ma aspoň pourážať, keď už nič! Aby som s nejakým názorom súhlasila, musí zodpovedať môjmu presvedčeniu, a to ešte nebude ani stopercentný súhlas, pretože cesta k pravde vedie cez pochybnosti. Nie je to značený turistický chodníček, ktorý vás dovedie v predpísanom čase ku konečnému cieľu. To by ma ani nebavilo, naplánovať si, že teraz pôjdem po tej modrej, červenej či žltej a do dvoch hodín som tam, kde mám byť. Keď vyrazím, ešte neviem, či a kam presne dôjdem a ako dlho to potrvá. Všetko bude závisieť od toho, čo zaujímavé mi príde do cesty. A môžno aj zablúdim a vrátim sa bez toho, aby som sa vôbec niekam, k nejakej zaujímavej vyhliadke, z tých húštin domotala.

A teraz poďme k veci, čo ma to dnes zodvihlo z tej stoličky! Už veľmi nečítam ani tie titulky v rôznych tých našich mienkotvorných médiách a televízny balíček som chvalabohu konečne po rokoch nepozerania televízie odhlásila, ale vyskočilo mi na YT video Lívie Pavlíkovej. To je tá mladá Spišiačka z Republiky, ktorú mal onehdy v merku aj ujo Benčík, ak si na neho ešte niekto spomína. Ja si myslím, že nám tento čudný pánko, čo si konečne na staré kolená splnil sen zviditeľniť sa a vstúpiť do vysokej politiky, vojde do histórie ako posledný spravodlivý – manipulátor. Áno, to je ten senior, ktorý zbieral a zverejňoval osobné údaje ľudí, ktorých názory nekorešpondovali s pohodlným presadzovaním politickej línie, ku ktorej sa pridal, zrejme v nádeji, že ho to zviditeľní a konečne mu to prinesie výrazný politický úspech, keď sa mu to už v tom Ružomberku akosi nedarilo.. Aj si v tej NR SR slušne privyrobil, lebo ten dôchodok po svojich zamestnaniach asi bohvieaký nemal. Nuž a tento Benčík si okrem iných vytipoval do svojich zoznamov spoločensky závadných živlov aj vtedy maloletú žiačku gymnázia Líviu Pavlíkovú (čím asi na ňu mnohých upozornil a aj poštval). Zistil jej osobné údaje a v DenníkuN zverejnil Líviine celé meno a adresu školy, kde chodila, aby rôzni jemu podobní aktivisti a udavači mohli jej vedeniu vypisovať žiadosti o jej exemplárne potrestanie. Už to, že sama som to na gympli zažila, vzbudilo vo mne sympatie k tomu dievčaťu. A začala som si ju viac všímať. Miestami by som s ňou musela podiskutovať, lebo nemám o niektorých veciach až takú vyhranenú mienku, akú má ona, ale už ako gymnazistka ma zaujala tým, ako dokáže sformulovať myšlienku a páčilo sa mi, že je originál, a nie iba nejaká kópia kópie predpísaného vzoru, ktorý je práve trendy. Na mieste jej učiteľov z gympla by som bola šťastná ako blcha, že mám takú žiačku, vyčnievajúcu z priemeru, očividne veľmi nadanú. Dúfam, že na tom jej gymnáziu boli ešte učitelia s vlastným a zdravým rozumom, a nie ako tá pobláznená dúhová aktivistka v Trenčíne!

Lívia Pavlíková, ktorej osobný údaj práve zverejňujem aj s odkazom na jej verejný profil na sociálnej sieti , čelí podľa oznámenia v Denníku N trestnému oznámeniu, podľa ktorého sa údajne mala dopustiť trestného činu zverejňovania osobných údajov a fotiek maloletej študentky. Vraj to 14 ročné dievča urážala a podľa médií, ktoré to preberali jedno od druhého, šírila homofóbiu, či kieho beťaha!

Lívia vo svojom videu na YT vysvetľuje, ako sa v skutočnosti veci majú a ja nemám dôvod pochybovať o tom, že to trestné oznámenie je iba pokus o jej očierňovanie, zastrašovanie a šikanu. Dosť dlho jej videá, teraz na jej novom youtubovom kanáli Metapolitika, sledujem a veruže jej tí “novinári” z Denníka N a zo spriatelených deníčkov v dodržiavaní pravidiel slušnosti ani po päty nesiahajú!

Lívia si myslí, a nie neoprávnene, že to trestné oznámenie bolo pomstou za zrušenie dúhových podujatí na stredných školách. Zverejnila odkaz na profil dievčaťa, verejne prístupný na sociálnej sieti, kde si dievča samo zverejnilo aj mnoho svojich fotiek, predpokladám, že starostlivo ním samým vybraných najpôsobivejších autoportrétov. V reakcii na “kritiku” zo strany dievčiny Lívia vytvorila aj anketu, v ktorej sa pýtala svojich sledovateľov, ako si tú autorku ironického komentára predstavujú: či ako milú, usmievavú dievčinu, alebo chodiacu depresiu. Ak si všimnete tie fotky, vyzerá to, že tých 78% respondentov, ktorí hlasovali za možnosť B, so mnou súhlasia. Dnes je také in byť v depke. V čiernom.

Zverejnený “osobný údaj” okrem tých verejne prístupných fotiek spočíval aj vo zverejnení “mena”, teda, presnejšie, nicku. Ten sa zhoduje s menom jednej údajne undergroundovej hip-hopovej skupiny, ktorá sa volá Babie leto v podzemí. Ja rap môžem, pretože je to taká pouličná poézia a zaujímavý sociologický fenomén, hoci ten underground, resp. to, čo sa naň hrá, nemusím. Dočítala som sa, že uderground rap by mal byťvýraz, ktorý označuje nezávislú, nekomerčnú hip-hopovú hudbu, jeho texty sú sociálne uvedomelé a pozitívne. No, neviem. Vypočula som si nejakú “tvorbu” menovcov toho dievčaťa, ale nezávislí mi nepripadajú a ideologicky sú úplne v súlade s tou nositeľkou nicku _babieletovpodzemí. Asi je ich fanúšičkou. Ale poézie v živote veľa neprečítala. Inak by vedela, že tou lopatou ju môžeš utĺcť. A to sa presne týmto sociálne uvedomelým raperom darí.

Pobavilo, že pri obviňovaní Lívie z extrémistických vyhlásení a skutkov sa médiá odvolávajú zase raz na “odborníkov”, ktorí jej “kontroverzné prejavy” rozanalyzovali. Zdá sa, že u tých progresívnych aktivistov sa bez tých odborných analýz už ani nevykakajú. Len kde na to berú kapacity, keď ja tam nijaké, aspoň nie tie mozgové, nevidím?!

A ak už útočia na emócie a snažia sa vyvolať pobúrenie nad tým, že Lívia urážala neplnoletú gymnazistku, treba si spomenúť, okrem snahy Benčíka a jeho spolubonzákov narobiť jej problémy v škole, na mediálnu šikanu, ktorú proti nej spustili za jej školských čias tí, čo teraz falošne bránia údajnú Líviinu obeť. Stránka “Zomri” sa na jej adresu neštítila vyjadriť so sebe vlastnou ordinárnosťou, ževraj či jej je*alo vždy, alebo len trpí narcistickou poruchou. Projektový manažér Nadácie otvorenej spoločnosti Kriššák požadoval vyšetrovanie Lívie za video, v ktorom sa vyjadrovala ku multikultúre a v škole ju navštívila NAKA, ako keby bola niekto podozrivý z prípravy teroristického útoku. Lívia sa správne pýta, či v jej prípade nešlo vtedy o šikanovanie neplnoletej študentky.

Komentáre pod videom s jej komentárom k mediálnej kampani proti jej osobe stoja zato! Ak progresívne denníčky chceli dosiahnuť, ako už mnohokrát predtým, jej dehonestáciu v očiach verejnosti, dosiahli, ako obyčajne, pravý opak. Nepodarí sa im ju ostrakizovať, to ony samy sa ocitajú v čoraz väčšej izolácii.

Skončia ako kedysi v našom gympli Rudé Právo a Pravda, ktoré nás nútili v triede povinne odoberať. V koši na odpadky.

Verím v spravodlivosť?

17.10.2024

Na štíte jednej z mála historických budov zachovaných v našom mestečku, postavenej v dobe jeho najväčšej hospodárskej prosperity, je obraz bohyne spravodlivosti Justície či Themis. V tej peknej klasicistickej budove býval aj okresný súd, takže preto. V časoch búrania barokových kaplniek, obydlí Rómov v znárodnených kaštieľoch a skladov nábytku v opustených synagógach [...]

Babie leto

12.10.2024

Urobila som si samoodpočet plynu v odporúčanej aplikácii (dúfam, že konečne úspešne), a pri tej príležitosti som sa zamyslela nad tým, ako asi zvládajú tento vek digitalizácie tí starší ľudia, ktorí s počítačmi vo svojich zamestnaniach veľmi do styku neprišli a ani dnes ich riadne alebo ani vôbec používať nevedia. A uprednostňujú tlačidlový mobil, dôchodok a [...]

Ako reflektovať vojnu na Ukrajine a globálne vzdelávať žiakov

11.10.2024

MOTTO: Žiakom poskytujte pravdivé informácie primerané ich veku. Oboznámte ich s oficiálnym postojom Slovenskej republiky a medzinárodného spoločenstva k útoku Ruskej federácie na Ukrajinu, ktoré sa zhodujú v tom, že Rusko je agresorom a Ukrajina sa bráni pred útokom. Bolo porušené medzinárodné právo. Vojna je zlo, ktoré treba jednoznačne odsúdiť. Vyvarujte sa [...]

Kukláč

Lovci lebiek v rekordne krátkom čase zadržali v Medzeve mladého muža, na ktorého bol vydaný európsky zatykač

18.10.2024 22:22

Cieľoví pátrači len dva dni od obdržania európskeho zatykača vypátrali 27-ročného Pavla B.

Ladislav Ballek Maryam Marashi

Slovensko cez mimovládku pomáha afganským utečencom v Iráne. "Reťaz nádeje" už pomohla tisíckam detí

18.10.2024 20:04

Organizácia vo svojej nemocnici od roku 2007 hospitalizovala už 16-tisíc detí.

Kamil Šaško

Minister Šaško sa obáva, že môže o vyrokované peniaze prísť. PS: Vo funkcii začína vydieraním lekárov

18.10.2024 18:31, aktualizované: 18:38

Ponuka rastu platov zdravotníkov, ktorú minister predstavil, je podľa neho férová. Zopakoval, že je finálna.

lesby, homosexuáli

Poľská vláda navrhuje registrované partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

18.10.2024 18:06

Podľa poľskej ministerky pre rovnosť Katarzyny Kotulovej ide o "historický deň".

naokraj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 23288x
Priemerná čítanosť článkov: 1164x

Autor blogu

Kategórie