Založ si blog

Archív: september, 2024

Chudobní a sprostí

Snažím sa odolávať v kníhkupectvách, čo je môj obľúbený obchod, a už nekupovať ďalšie knihy. Mám ich doma dosť. Mám čo čítať ešte hádam aj do smrti. Pri umelom svetle to moje oči už nezvládajú ako za čias, keď som mala čiatateľskú bulímiu. Vždy sa teším na leto, pretože ho trávim pri vode, plávaním a čítaním na dennom svetle. Moje dva najúčinnejšie […]

Pokračovanie článku

Stihomam

MOTTO: Ani ma tak nevytáčajú tvoje ľudácke názory, ako skôr to, že v skutočnosti si 77ročný právnik z Palárikova s novinárskym preukazom, ktorý permanentne prepĺňa priestor na blogu Pravdy článkami pod rôznymi nickmi, aby tak vytvoril dojem rozšíreného názoru. …asi áno, a prečo to tak je, to by nám možno vedel vysvetliť admin stránky. Stváraš to tu už roky. […]

Pokračovanie článku

No dobre, tak o tom Tisovi

Som lenivá, a fakt sa mi tu nechce registrovať do diskusií, a pravdupovediac, ani sa zúčastňovať nejakého vzájomného pinkania. Na čo sú iné “diskusie”, napríklad aj pod článkami nášho mainstreamového politického bulváru. Verte, uštipačné bonmoty mi idú. Dokážem nimi vytáčať ľudí do nepríčetna. Uvedomujem si svoje vážne nedostatky v mnohých oblastiach […]

Pokračovanie článku

Vojna

Pozerám, vďaka technologickému pokroku, ako sa na palube ešte veselo tancuje. Peteraj musel pred rokmi dostať správu z vesmíru, keď písal ten text o poslednom valčíku pre Európu. Ľudia vždy do poslednej chvíle dúfajú, že sa všetko nejako utrasie a nakoniec to nebude také zlé. Posol zlých správ je vykázaný za dvere, aby nevyrušoval a nekazil náladu. Sú aj takí, čo sa […]

Pokračovanie článku

Prečo nediskutujem pod blogmi a malé podobenstvo o husiach

Má to hneď niekoľko dôvodov. Po prvé: nemôžem pod blogmi diskutovať, lebo nie som prihlásená. A po druhé: diskutujem už tým, že vyslovím svoj názor na vec – a potom nechám na tom druhom, aby si, trebárs aj len tak sám v sebe, vyslovil svoj. Keď som uverejnila najnovší blog, všimla som si, že ihneď bolo pod ním pár diskusných príspevkov. Nestihla som si ich […]

Pokračovanie článku

Čo je a čo nie je umenie

Ťažká otázka a akademici z príslušných fakúlt, ktorí vyučujú teóriu kultúry a umenia, najmä tí progresívni by ma asi poučili, že o tom nemám rozhodovať ja, neodborník, ale oni. Mne sa však chce práve teraz si o tom zauvažovať, len tak, ľudovo, postsedliacky, nekvalifikovane. Je mi naozaj ľúto, že nemám nijaký talent, aby som mohla byť umelkyňa! Jedno aká: […]

Pokračovanie článku
Tvrdé slová v europarlamente: Odvolanie Šimečku rozprúdilo debaty, Metsolová chce reagovať

Tvrdé slová v europarlamente: Odvolanie Šimečku rozprúdilo debaty, Metsolová chce reagovať

18.09.2024 20:45

Režim Roberta Fica opäť raz podkopal demokratické piliere Slovenskej republiky, vyhlásila francúzska europoslankyňa.

Streľba v centre Moskvy: Hlásia mŕtvych. Krvavú prestrelku rozpútal mocenský boj miliardárov

Streľba v centre Moskvy: Hlásia mŕtvych. Krvavú prestrelku rozpútal mocenský boj miliardárov

18.09.2024 22:28

Podnikatelia v boji o majetok rozpútali prestrelku blízko Kremľa.

Muž lákal malé dievčatá do auta, vraj im ukáže psíka. Polícia ho zadržala, no Zázrivá je v šoku

Muž lákal malé dievčatá do auta, vraj im ukáže psíka. Polícia ho zadržala, no Zázrivá je v šoku

19.09.2024 11:00

Chýry o „úchylákovi“ sa dedinou začali šíriť rýchlosťou blesku. Dve tretiačky vábil do svojho auta. Jedna z nich unikla naozaj len o vlások - potom omdlela.

naokraj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 7358x
Priemerná čítanosť článkov: 1051x

Autor blogu

Kategórie