Založ si blog

Archív: jún, 2024

O troch satirikoch a principálovi

Zriadila som si blog, už nie prvý. Prvý som mala ešte v minulom storočí, v internetovom praveku, na Sezname, kde už dávno blogy neexistujú, potom inde, kde tiež blogovanie skončilo a bez výstrahy som tak zo dňa na deň prišla o niekoľkoročný prehľad toho, ako sa vyvíjal svet okolo mňa a moje vnímanie toho sveta. Dnes sú na tej stránke nejaké reklamy. A mala som ešte asi […]

Pokračovanie článku
Premiér Fico sa po prvýkrát objavil na verejnosti. Chce byť hrádzou voči progresivizmu a liberálnej ideológii

Premiér Fico sa po prvýkrát objavil na verejnosti. Chce byť hrádzou voči progresivizmu a liberálnej ideológii

05.07.2024 19:24

Išlo o jeho prvé verejné vystúpenie od atentátu v Handlovej - 15. mája.

Vojna sa skončí, ak sa Kyjev vzdá štyroch oblastí, povedal Putin po stretnutí s Orbánom

Vojna sa skončí, ak sa Kyjev vzdá štyroch oblastí, povedal Putin po stretnutí s Orbánom

05.07.2024 12:19

Maďarský premiér prišiel do Ruska v rámci "mierovej misie", povedal Havasi.

Starmer rozdrvil konzervatívcov. Čo urobí ako britský premiér s Putinom?

Starmer rozdrvil konzervatívcov. Čo urobí ako britský premiér s Putinom?

05.07.2024 10:50

Vyhral voľby a chce zmeniť Britániu. Nakoľko je však labouristický líder a premiér Keir Starmer pripravený čeliť zahraničným výzvam?

Šimkovičová reaguje na trestné oznámenie, hovorí o šikane a slobode prejavu

Šimkovičová reaguje na trestné oznámenie, hovorí o šikane a slobode prejavu

05.07.2024 09:39

IĽP podal trestné oznámenie na Šimkovičovú pre podozrenie z rasizmu a antisemitizmu.

naokraj

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1397x
Priemerná čítanosť článkov: 1397x

Autor blogu

Kategórie

Archív